بانک کشاورزی

تاریخ: 23 مرداد 1390

ارائه خدمات بانکداری الکترونیک از طریق کیوسک بانک در شعب منتخب مدیریت استان قزوین

با راه اندازی خدمات کیوسک بانک در شعب منتخب مدیریت استان قزوین دریافت خدمات الکترونیکی از طریق کیوسک بانک برای مشتریان عملیاتی شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی استان قزوین ،مهندس رافعی دهکردی مدیرستادی بانک در استان قزوین با بیان این مطلب افزود ،با هماهنگی صورت گرفته با ادارات کل مرکزی در فاز اول این طرح ، شعب قزوین ، تاکستان،بوئین زهرا و سازمان جهاد کشاورزی این مدیریت مجهز به کیوسک بانک شدند.
بر اساس این گزارش کلیه خدمات ارائه شده از طریق خودپرداز،نظیر مانده حساب ، صورتحساب ، تغییر رمز اول و دوم، شارژتلفن همراه، انتقال وجه ،پرداخت قبوض، به جز دریافت وجه نقد از طریق کیوسک بانک به مشتریان ارائه می شود.
مدیر استان قزوین در پایان خدمات ارائه شده از طریق کیوسک بانک به مشتریان را به عنوان یک مزیت برتر در عرصه رقابت بانکداری الکترونیک برشمرد و اظهار امیدواری کرد با تجهیز کلیه شعب استان به خدمات کیوسک بانک، برگ زرین دیگری در ارائه خدمات الکترونیک با کیفیت و افزایش رضایتمندی مشتریان به افتخارات بانک کشاورزی اضافه شد .